Home

bikbok by mka

 
Andra av tre kollektioner; Jag var(som de flesta) ganska besviken på kollektion nr.1 - inte för att den var dålig, utan för att jag förväntat mig mer. Grejen med MKA's eget märke The Row är ju just deras avslappnade sätt att forma luxuösa tyger på ett elegant men vardagligt sätt(hejsan jeans-liknande-oversize-byxor-som-egentligen-är-kashmir, jag pratar med er!), precis som hela deras personliga stil också bygger på att klä ner plagg som kostar summor med så många nollor att du skulle behöva anställa en person bara för att räkna dem.
Det är lite av charmen med det, och även om det är kul at de tar ner det på en mer lättillgänglig nivå så försvinner en del av magin ..
 
MEN - med det sagt, jag är mycket nöjdare med kollektion nr 2! Kanske för att jag tycker det är kul att det är vad de beskriver som en "färggladare" kollektion, kanske för att den kimonoinspirerade jackan i metallic är ett sådant plagg som jag aldrig visste att jag saknat men nu plötsligt inte kan leva utan(kanske) .. Annars finns mycket som vi redan sett, och jag ser fram emot produktbilderna för accessoarer!
 
    
 


Stalking me?

Name:


E-mail:


Web page / blog: